Contact
 Kan ik ook telefonisch contact opnemen met jullie?
 Kan ik jullie ook bezoeken?
 Kan ik jullie ook per WhatsApp bereiken?
Reparatie en onderhoud
 Mijn instrument is aan onderhoud toe. Doen jullie dit ook?
 Mijn instrument is kapot. Hoeveel kost het om dit te laten maken?
 Mijn instrument is gevallen. Kunnen jullie een inschatting van de reparatiekosten maken?
 Ik moet vanavond spelen en mijn instrument doet het niet meer! Wat nu?
Prijzen
 Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
 Ik zie een artikel dat elders goedkoper geprijsd is. Kan ik dit ook bij jullie goedkoper bestellen?
Advies
 Ik zie een mooi artikel op de webshop, maar is dit geschikt voor mij?
 Mijn dochter gaat beginnen met dwarsfluitlessen. Welke dwarsfluit heeft ze nodig?
Voorraad
 Zijn alle producten in de webshop op voorraad?
 Kan ik ook bij jullie een artikel uitproberen of bekijken?
 Hoe lang duurt het om een artikel te bestellen dat niet op voorraad is?
 Ik zie bepaalde artikelen niet op jullie webshop staan. Verkopen jullie deze dan ook niet?
Levertijd
 Ik zie geen levertijd staan bij een artikel. Wat is de levertijd?
 Ik heb een artikel met spoed nodig, kan dit geregeld worden?
 Ik heb een artikel besteld, deze is verstuurd, maar nog steeds niet binnen. Hoe kan dit?
Retourneren
 Ik heb een artikel besteld, maar ben niet tevreden. Kan ik dit retourneren?
 Mag ik een artikel retourneren na het uitgeprobeerd te hebben?
Wij zijn zeer verheugd met het grote aanbod aan reparaties en onderhoud. Wij danken u voor het vertrouwen dat hier uit spreekt. In verband met de afwikkeling van deze werkzaamheden zal onze winkel van 16 tot en met 19 april gesloten zijn. Hiermee kunnen we de kwaliteit van de reparaties en het onderhoud garanderen. Onze excuses voor enig ongemak.